+ Bizler kısık sesleriz bu dünyanın bunu iyi anladım Olric haksız mıyım? - Bence susalım efendimiz...
Alıntı
En tehlikeli kelime nedir Olric? Ama’dır efendim bana göre. Neden Olric? Önceden söylenen her söylemi veya kelimeyi öldürür! Mesela, seni seviyorum ama. gibi.... 📜 Oğuz Atay
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En tehlikeli kelime nedir Olric? Ama’dır efendim bana göre. Neden Olric? Önceden söylenen her söylemi veya kelimeyi öldürür! Mesela, seni seviyorum ama. gibi.... 📜 Oğuz Atay
En tehlikeli kelime nedir Olric? Ama’dır efendim bana göre. Neden Olric? Önceden söylenen her söylemi veya kelimeyi öldürür! Mesela, seni seviyorum ama. gibi.... 📜 Oğuz Atay
Geceye son şiirim.
dünyanın sonu geldi... kimse inanmıyor Albayım. değil... değil. anlatmak istediğim bu değil. susuyorum artık... konuşmayacağım. zaten kelime haline, cümle haline getirince olmuyor. oysa bir bilseniz... ben düşüncemde, dünyayı nasıl idare ediyorum. onlar yaşıyorlardı kendilerini yaşıyorlardı. ben kimdim? ya da kimi canlandırıyordum? paramı geri istiyorum! yanlış filme gelmişim Albayım.. galiba evde oturmaya o kadar alışmışım ki sanki evden çıkınca gerçek bir dünyada yaşamıyorum evin dışında her yer sanki aynı sanki bütün insanlar birbirine benziyor.
insanlık öldü... belki de hiç yaşamamıştı. kimse aydınlıkta konuşmaya cesaret edemiyor Olric... provası yok hayatın, ne yeniden yaşamak mümkün... ne de yaşadıklarını silebilmek. önemli olan ilk defa değil, son defa sevebilmek... kafam cam kırıklarıyla dolu Doktor... bu nedenle beynimin her hareketinde, düşüncelerim acıyor... herhalde cennet... insanların birbirlerini dinlemeleri demektir. birbirlerini aldırmaları, birbirlerinin farkında olmaları demektir. sinirimden gülüyorum Doktor, çünkü sinirlerim gülmek için, kafamın neşelenmesini beklemiyor. ama sen oku Doktor oku! bizde herkese yetecek kadar utanç var. çok şey vardı anlatılacak, o yüzden sustum... birini söylesem, diğeri yarım kalacaktı. sen duydun mu sustuklarımı? anlamasan da olur. kimse anlamasa da olur. gerçek hürriyet budur... ben anlıyorum,