Yazmadığın, düşünmediğin her cümle hakkında neler neler yazıldı. Olric-Albayım karakterleri bambaşka iken, senin kaleminden çıkmamış binlerce -sahte cümleler- yer edindi her yerde.. Kitaplarını okuyamamış insanlar, sosyal medyanın kölesi oldu. Kemiklerin sızlamış mıdır?.. evet sızlamıştır. Değiştiremedik insanları, değiştiremedik düşüncelerini, gördüklerini.. Bizleri Affet! "Öldükten sonra beni kimse okuyamaz." demiştin. Kimseler okuyamadı.. Seni gerçekten anlayıp ve sevenlerin dışında... Yaşarken de kimse anlamadı seni, öldükten sonra da kimseler anlamadı..ama ben anladım seni Oğuz Atay.. İyi ki geçtin bu dünyadan. Umarım olduğun yer de huzurlusundur. Ruhun şad olsun.. ✨🌹
"Mutsuz sanıyorlar bizi Olric. Oysa biz mutsuz değiliz, onlar boş yere bu kadar mutlu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- İnsan nedir bilir misin olric ? + Nedir efendimiz..? - İmsan; ağaçları kesip onlardan kağıt yapan sonra da o kağıtlara "Ağaçları koruyun " yazandır...! Oğuz ATAY
-Güya o da beni sevmiş Olric. +Öyle söylemiştiniz efendimiz. -Yalanmış Olric. +O size yalan söylemedi ki efendimiz,sin ona inandınız. Oğuz Atay
Nefes alamıyorum Olric. Bu insanlar içinde kendime rol biçemiyorum. Ah Olric,ölemiyorum bile.! Oğuz Atay
-Geldi mi beklediğin Olric? +Beklenenler hiç gelmez efendimiz...