Yazmadığın, düşünmediğin her cümle hakkında neler neler yazıldı. Olric-Albayım karakterleri bambaşka iken, senin kaleminden çıkmamış binlerce -sahte cümleler- yer edindi her yerde.. Kitaplarını okuyamamış insanlar, sosyal medyanın kölesi oldu.
Kemiklerin sızlamış mıdır?.. evet sızlamıştır. Değiştiremedik insanları, değiştiremedik düşüncelerini, gördüklerini.. Bizleri Affet! "Öldükten sonra beni kimse okuyamaz." demiştin. Kimseler okuyamadı.. Seni gerçekten anlayıp ve sevenlerin dışında... Yaşarken de kimse anlamadı seni, öldükten sonra da kimseler anlamadı..ama ben anladım seni Oğuz Atay..
İyi ki geçtin bu dünyadan. Umarım olduğun yer de huzurlusundur. Ruhun şad olsun..
✨🌹