Ahmet Ümit'in Patasana adlı eserini okumuştum. Hititler üzerine fazlaca araştırma yapmış belli. Hitit döneminden kalan taş tabletlere yazılmış mektup okuyor gibiydim bu kitabında da. Nuvanza'ya kavuşma umuduyla tanrılara yalvaran Ninatta'nın hikayesi. Aşk ve günah, politika ve savaş, acı ve gözyaşı. Kısacık hikayeye hepsi dolu dolu sığmış. İyi okumalar.