Anladım ki insanlar ; Susanı korkak, görmezden geleni aptal, affetmeyi bileni çantada keklik sanıyor. Oysaki biz istediğimiz kadar hayatımızdalar, göz yumduğumuz kadar dürüstler ve sustuğumuz kadar insanlar..!
🍁👍🍁
Bir kere görsem diye can atardım öncelerde,
Şimdi yolda görsem diğer kaldırıma geçerim.
Öyle kırkınım,
Ve bu kırgınlığın artık telafisi yok.
En acısı da bu aslında..!
🍁🍁🍁