"Şimdi anlıyorum ki her ne kadar insanlara hayatta kalmalarının sebebi kendi çabalarıymış gibi gözükse de hakikatte onları yaşatan sadece sevgidir. Kim yüreğinde sevgi taşırsa, o sevgi Allah'tandır ve Allah o kişinin yüreğindedir, çünkü varlığın sebebi sevgidir.!"🍁