ömer

ömer
@omerdecai
beni biraz yalnız bırakır mısınız

ömer

, 2025 okuma hedefini ekledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
1/35 kitap - %3 tamamlandı
1 kitap okudu
35 kitap
170 sayfa
3 inceleme
5 alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazı insanlar birbirine aittir, hiç kavuşamasalar bile
Belki Birimiz Öleceğiz
Asla beraber olamayacağız. Aynı evi, aynı teni paylaşamayacağız. Aynı masada oturmayacağız. Hatta aynı şehirde bile oturmayacağız. Belki bir gün son kez görüşeceğiz, ikimiz de bunun son olduğundan habersiz. Son kez el ele gezeceğiz, belki de son kez söyleyeceğiz birbirimizi sevdiğimizi. Yine beraber planlar yapıp, tutamayacağımız Son sözleri vereceğiz birbirimize. Ve elbette yollarımız yine ayrılacak bir gün. Sonra aramıza şehirler girecek, Hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra da belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek.

ömer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·317 syf.·
2024 2. kitabı
Selman Kayabaşı
8.4/10 · 2.156 okunma
sonra sen geldin
Sonra sen geldin. Mevsimlerin dörtten fazla olduğunu öğrendim. Günleri saymayı öğrendim, ellerini tutmak için. Şarkılara takılı kalmayı,insanlara dikkat etmeyip, İlk önce seni,sonra seni, en son olarakta yine seni düşünmeyi öğrendim. Bakışlarının fotoğrafını çekmeyi, sonra o fotoğrafı içime asmayı öğrendim. Sonra sen geldin. Gelmenin bir insan için ne demek olduğunu da öğrendim. sonra seni düşünerek yazdığım yazılarımda, benimle konuştuğunu duydum. Bir şehrin bir insan tarafından ne kadar güzelleşebileceğini senin yanında öğrendim. Şu an yanımda değilsin ama, seni beklemenin heyecan verici olduğunu hissettim. ondan sonra dünyanın yarısının, yanaklarına sığdığını gördüm sen gülünce. Masada unuttuğun bir hırkayı ne kadar önemsediğimi hatırlar oldum,sana sarıldım diye. onun üstünde kokun olduğunu hatırlayınca, senin için dünyanın en hızlı adımlarını attığımı da öğrendim. Seni ne kadar sevdiğimi. Sonra sen geldin işte. Geçmişte yaşadığım herşeyi unutmak istediğimi fark ettim.Sırf kalbim gibi aklımda sadece sen ol diye. Ellerimin ilk defa terleyişini öğrendim, ellerini sımsıkı tuttuğumda yanında. Hatta ve hatta baktığın bir insanı özlemenin ne demek olduğunu seninle öğrendim. Sonra sen geldin işte. Yaşanılası en güzel duyguların seninle var olduğunu öğrendim...