Göreceli bir kavram. Kimine göre sadakat,kimine tutsaklık,kimine delilik,kimine fedakarlık kimine göre ise bir vazgeçiştir. Aşk yanmayı göze almaktır, kendini kor ateşe atmaktır. Cesarettir. Kusurlarıyla sevebilmektir. Uğruna ölmek değil yaşamaktır aşk.
Net bir tanımı yoktur aşkın. Zaten çözebilseydik belki de hiç yaşamazdık öyle değil mi?