Ben obur,her bulduğunu okuyan,çok çeşitli konulara ilgili bir okur değilim. Kendi habitatımdan çıkmam oldukça zordur.Ama bir vaizenin okuma skalasını bu kadar geniş tutması değil, hitap ettiği cemaate yetecek kadar bilgiyle kifayet etmesi beklenirdi öyle değil mi.. Ama o öyle yapmamış çünkü Fatma Hocamızın acayip meraklı ve heyecanlı tarafı var.. Gece 2.30 lara kadar okuma yapma aşkına çok saygı duydum mesela.. Bir çok kitap ismi de ekledim okuma listeme.. Maşallah diyorum kendisine