Tomurcuk halindeki bir gülü düşünün. Yapraklarını tümüyle açsa da, son gül yaprağı düşene kadar, daima güzel, mükemmel ve sürekli değişim içinde. Biz de öyleyiz. Daima mükemmel, güzel ve sürekli değişim içindeyiz. Anlayış, farkındalık ve bilgimiz ölçüsünde yapabileceğimizin en iyisini yapıyoruz hep.
Artık yan ürünler olan bedensel sorunlarla, ilişki sorunlarıyla, para sorunlarıyla, yaratıcı ifade eksikliği sorunlarıyla uğraşmak zorunda değiliz. Tüm enerjimizi, Her şeyin nedeni olan sorunu ortadan kaldırmaya yönlendirebiliriz. "KENDİNİ SEVMEMEK!"
Bana göre "sevgi" öylesine yoğun bir değer bilme duygusu ki, yüreğime dolup taşıyor. Sevgi her yöne gidebilir. Her şey için sevgi hissedebilirim.
Yaşamın ta kendisine...
Yaşama sevincine...
Gördüğüm güzelliklere...
Başka bir kişiye...
Bilgiye...
Zihnimizin yeteneklerine...
Bedenlerimize...
Hayvanlar, kuşlar, balıklara...
Her türlü bitki dünyasına...
Evrene ve onun işleyişine...
Bu listeye siz neler ekleyebilirsiniz ?
Bizi geçmişte biri incitti diye, şimdiki anda kendimizi cezalandırmak ne saçma.
Kendi iyiliğimiz için geçmişi bırakmak ve herkesi affetmek mutlaka gerekli.
Bu olumlu düşünce bizi özgür kılar.