Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Seninle çekilecek fotoğraflar, seninle olacak mutluluklar, seninle dinlenecek müzikler, seninle olacak gülümsemeler, seninle yapılacak yolculuklar, seninle bakılacak gökyüzü, seninle ıslanılacak yağmurlar, seninle izlenilecek filmler, seninle geçirilecek bir ömür var bende...
Reklam
“Ben kendime bile iyi gelemediğim zamanlar, sana iyi gelmek istemiştim.”
Aynı kabusun gecesine uyanalı, hatta o gecede sıkışıp kalalı oluyor bir hayli zaman. Öyle kıskıvrak, çaresizce uyanışlar. Her biri, bir diğerinden daha kanlı, daha saygısız ve acizce. Kendimi unutmaya başlıyorum, seni tanıyamadığım zamanlarda. En çok da insana kendisinin, bu denli saygısızlaşması koyuyor. Nasıl bu hale geldik? Nasıl böyle oldum.Ya sen kadın, hep mi böyleydin? Ben mi göremedim.? Hayırlısına gidiyor elim. Dilim dönmüyor artık, kendime bile sövemiyorum, sana ne diyebilirim.
Şiir

Ömür

, bir kitap okudu
5/10
·280 syf.·
2018 107. kitabı
Haydar Ersöz
7/10 · 9 okunma

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2018 106. kitabı
Mikrop Dergisi
8.4/10 · 19 okunma