Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Arada bir sevdadan konuştuk arada bir hepsi bu, hani olur mu belkisinden Hiçbir zaman tutuşmadı çekingen bakan gözlerimiz, birbirimizden başkasına ait olmak sözü yüzümüz de alaycı gülümseme gozlerimiz de imkânsız bakışı. Şimdi ise hayatın...Ucundandı yaşananlar Su içer gibiydi avuçlarından Sevdanın... Ritimsiz kalp atışlarımızla sen bir alemi anlattın ben bir başka alemi yaşar gibiydim ne kadar daha avuturum seni kendimi  bilemem.. ne kadar daha saklarız birbirimizi, ellerimiz başkasına ait gibi bakışlarımız nasıl olur da benim hayatım gülüşüm hayallerim öpmeye kıyamadiğim bir başkasına ait olur...
Reklam
Güneşin ışığı ya gölgemize aşıksa ? Günbatımın da ne olur du hiç düşündün mü ???
Şiir
Sen hiç uyurken sabaha kadar sevilip sonra omuzundan öpülerek uyandırıldı mı? Bence sevildin.. Nerden mi biliyorum..? Kendimden.!!
Şiir
Seninle yeniden tanışıp sabaha kadar telefonda sesini dinlemek isterdim, tüm o hataların henüz yapılmadığı zamanlardaki gibi.
Şiir