Ben en çok seni yazmayı sevdim, sessiz ve derinden, bakamadığım gözlerini, tutamadığım ellerini hep sıcacık olan yüreğini içimi yangın yerine çeviren sözlerini kilometrelerce uzaktan yüreğimi ısıtmanı aklına estiğini yapan beni kızdırmayı başaran içindeki deli çocuğu nebileyim öyle işte …