Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Ben en çok seni yazmayı sevdim, sessiz ve derinden, bakamadığım gözlerini, tutamadığım ellerini hep sıcacık olan yüreğini içimi yangın yerine çeviren sözlerini kilometrelerce uzaktan yüreğimi ısıtmanı aklına estiğini yapan beni kızdırmayı başaran içindeki deli çocuğu nebileyim öyle işte …
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her şeye rağmen, bugün de bitti. Sustu tüm sesler, güneşle kayboldu bütün düşünceler, rüzgarla uçup gitti. Söylenmeyen her şey için..   NEYSE…..
Sigaraya bağımlıyım ama küllüğe ne zaman sigaramı bıraksam içmeyi unutur, öylece kendi ateşinde dumanında sönüp gider. Ya bide okumayı hiç sevmem, ama ne zaman elime bir roman alsam bitirmeden bırakmam. Ya benim aklımla zorum var, yada kitaplar bu kadar güzel.
“Kimseyle konuşmuyorum. Böyle daha iyi oluyor sanki. Bir anlamı olduğundan değil. Konuşamadığımdan da değil. Canım istemiyor sadece. Aslında canım isterse bir saksı bitkisiyle hava durumu hakkında bile konuşabilirim. Ama hiç canım istemiyor . Sahiden de hiçbir şey söylemeden susarsam ne demek istediğim anlaşılabilir mi ki?” Neyse benimle susar mısın?

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
2018 79. kitabı
Ademhan Esen
8.5/10 · 10 okunma