Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Aylardan Nisan; Dışarıda deli gibi bir yağmur, hazırlıksız yakalıyor herkesi. Beklenmedik bir rüzgar sürüklüyor ne varsa önünde. Ben bir rüzgarda sürükleniyorum. Konuşmak yoruyor. Dışarıda yağmur var ve gitmek için iyi bir gün. Yağmur var ve herşeyi gizlemek için İyi bir gün. Nisan üzerime yığılıyor sevgilim. Ben… Veda etmeye çalışıyorum. Hepsi bu…
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ve benimde küçük bir çocuk gibi sınırsız hayallerim var. Mesela bazı insanları gözümde büyütüp , gökyüzünü ve bulutları sahiplenebiliyorum :)
Sayfa:264
-Sanırım yine kıyıya vurduk.. Şuan deniz kıyısında değiliz aslında, sen uyuyorsun, ben odamda oturmuş önümde bilgisayarım sana yazdığım kitabım ve elimde kalemim; ben kulağına fısıldıyorum o boş sayfaları dolduruyor saat bilmem gecenin kaçı. Bu gün yeniden seninleydik ama konumuz bambaşkaydı, ben başkasını sen bir başkasını anlattın gülümsüyorduk sanırım yorgunduk tükenmiştik "Biz" diye bir şey kalmamıştı. O an anlamadım ama; şimdi bu bana neyi hatırlattı biliyor musun ? " Başka sevgiler de teselli bulunca işte biz o gün Tükeneceğiz işte biz o gün Ayrılacağız." demiş Sezen abla bu da bur da dursun.
Sabaha karşı yazdığım tüm dizeler gün kendini bulunca ayılacaktı o ayılınca tüm dizeler şarkı olup kulaklarıma bekletmeyi öğretecekti. Ve her an, her gece... gündüzü karanlık karanlığı aydınlık diye sevmeyi öğretecekti. hep bir ağızdan söylediğimiz kelimeler "kalp kalbe karşı" demeyi öğretecekti. Ve her şeyden önemlisi bağlılığı özgürlük diye sevmeyi ögretecekti...Ti ti ti Geçmiş ZAMAN... Tüm geçmişi kapatıp geleceğe yep yeni bir sayfa açma zamanı geldi.. O zaman merhaba..
Yalnızlığımla başbaşa karanlık sokaklarımda ve tarif edilemez bir duygu var gecenin her ayrıntısında, tatlı bir dokunuş sözlerinin noktasında. Biliyorum sen bu düzene alışık değilsin, sıkılıyosun mesela ancak alışkın olsan adı aşk olmaz bununda. Gökyüzü, kırmızı yağmur damlaları aşkın maceraları ve sonradan başlayan yalnızlık çalgıları gözyaşlarıyla kalakala kalmış hayatın algıları başkalarının ne diyeceğini düşünen bir kadın kendini düşünmeye fırsatı olmayan bir diğer kadın mı oluşturur hep aşkı, Onun için ayrılık toprağa benzer İnsan topraktan gelir ya ayrılıkta... Seni sevmemesini dayanamaz duruma gelirsin. Bir film izlerken bile hep ikilemdesindir. Radyo dinlerken resim çizerken şiir yazarken bile aklın hep anahtar kelimededir. Seviyo mu Sevmiyo mu ama bu her ne kadar yorsada seni hayattan bezdirsede her geceni zindan etsede bir umutla hayata bakarsın. Geri dönse neler yapacağını düşünürsün onunla içinde acı var ama kalbin buruk değil bunu anla "Rağmen" dedik ya herkese rağmen. Acımasız hayata rağmen yanında bir başkasını görmene rağmen seni sevmediğini bilmene rağmen seversen bunun adı aşk olur. Tek taraflı olması büyük olmasının önüne taş çıkaramaz Aşk sen severken güzeldir o severken farklı bir özellik taşır sadece. Bu yüzden ne olursa olsun acı olan aşk değil insanlıktır çünkü; aşkın bir manası da mutluluktur..