Merak etme sevgili farklı olan hiçbirşey yok !! Yine uzun bir ggeceye hazırlıyor gündüz bizi iki ayrı Kent'te yeşertirken sevgi tohumlarımızı biz hayalende olsa aynı yağmurda Islanacağız biz aynı kaldırımda yürüyeceğiz biz aynı duyguları hissedip hasretin verdiği acıyı birlikte yaşayacağız dakikaları asır gibi sancılı bi Gece'yi kucaklayacağız karanlık dahada koyu çökecek gecemize yalnızlığımızın, ayrı geçen Zaman'ın sancısıdır bu deyip sabır göstereceğiz. Bu gece uykusuzluğu Üzerimize giyeceğiz.Tam Solumda uyuyacaksın, tam Solunda uyuyacağım. Kalbinin Ritimlerinde hissedeceksin bendeki seni Dinleyeceksin Sana olan sevgimi ben ise yine Gözlerine bakamayıp kirpiklerini seveceğim ellerini tutup yüzüme süreceğim teslim Edeceğim Ömrümü Ömrüne Ömrünü ömrüme isteyeceğim (anlıyormusun) sabaha bir notla uyanacaksın, "Ben ölünce beynime otopsi yapın ve içinde her ne varsa bulup söküp atın.! Ben ancak öyle rahat uyurum...!"