Üzümler ölürken sıkı sıkı birbirlerine sarılıp havasız kalırsa şarap olurmuş, egerki sarilmaz hava alırsa sirke olurmuş., kaynarlarsa da pekmez.. şimdi kazanlar kaynasin, pekmez bize güç olsun, hava alsın turşumuza sirke, ilaç olsun; kalan kısmıda havasız kalsın bize hoş olsun.. İçelim mi şimdi bize ne dersin ?? İçelim içelim ;)