Gitme diyen çığlıklarını duyar gibiydim, kalamazdım artık bana o hikâyede yer yoktu. Herkes gibi olamazdım ben farklıydım hepsinden belki de bu yüzden daha değerliydim kim bilir. Gittim sessiz çirkinleşmeden gittim sayğımı hoşgörümü kayip etmeden, kırgınlıkk kızgınlık oldu elbet olsun mühim değil ama içimde son bi defa daha sarılmak kaldı.. her gerçekleşen hayalin üstüne bi hayal daha kurarken saat 19.00 yönünde olanlar sabahın 07.00 yönünde kaldılar.. fedakarlık zihinlerde buluşmadan vedalar ruhlara çoktan nakledildi 'ya aşk olsun.. Hoşça'KaL Istanbul..