Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Gittiğim her yerden az evvel çıkmış gibiyim nereye bakarsam bakayım bulamıyorum kendimi olduğum hiçbir yerde değilmişim gibi geliyor, olmadığım her yerde de varmışım gibi....
Reklam
Meğer Ne Çok Avutmuşum Kendimi..
Bugün durup dururken bir şey fark ettim ben bugüne kadar ne yaptıysam kendime yapmışım. Oturdum bir köşeye uzun uzun düşündüm. Kendime acıdım insan kendine acır mı? Ben acıdım.. Meğer ne çok ödün vermişim kendimden başkalarının mutluluğu için ne çok düşmüşüm dizlerimin üstüne ne çok susmuşum haklı olduğum halde sayamadım. Boşa geçip giden günlerin arkasından bakıyorum şimdi. Aynada gördüğüm yüzü tanımaya çalışıyorum inandığım en güzel yalanlar için kızıyorum kendime. Dedim ya, ne yaptıysam kendime yapmışım. Onlar vurmuş ben ölmüşüm..

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
2017 250. kitabı
Barbara Freethy
7.5/10 · 415 okunma