Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Yanında olmak istiyorum. Sen bilmesende senin geçtiğin yollardan defalarca yürümek, kokunu yaydığın sokakların bütün havasını solumak, dönüp arkana baktığında beni fark etmeni istiyorum. Elini tutmak, tuttuğum anda zamanı durdurmak, hayatın o tüm işleyişini aşkımızla durdurmak, nefesini nefesinde hissetmek senden başka hiçbir şeyin farkında olmak istemiyorum...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Özlemin o kadar ağır ki göğüs kafesimdeki daralmayı hafifletecek tek bir şey bulamıyorum. Hani diyorum yanımda olsaydı da hiç konuşmasaydı öylece otursaydı. Bazen rüzgar getiriyor kokunu, bazen bir şarkının sözünde buluyorum seni. Geçmişe geleceğe dair ne varsa seninle yaşanmış sanki sensiz tek bir an geçiremiyorum. Kokun aklıma geldikçe burnumun direği sızlıyor. Bir gün kokunu hiç hatırlayamamaktan korkuyorum. Sahi sevgilim sen de özledin mi özlediğim kadar seni?

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·101 syf.·
2017 246. kitabı
Stefan Zweig
7.7/10 · 13,1bin okunma