Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·265 syf.·
2017 225. kitabı
Ayşe Kulin
7.2/10 · 5,7bin okunma
Reklam

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·181 syf.·
2017 220. kitabı
Seren Serengil
4.1/10 · 45 okunma
Bir insanın sesine bile aşık olunabilirmiş. Sesi her sesten daha güzel gelebilirmiş. Duyduğunda kalbi göğüs kafesinde çırpındırabilirmiş. Gülüşünü gördüğünde nefesi kesilebilirmiş bir insanın. Bir insanın içi olmak istermiş meğer bir insan. İçine girip bir ömür orda kalmayı isteyebilirmiş. Onunla her yer cennetten bir köşe olabilirmiş. Önemli olan uzaklık degil sevgilim sen gelirsin ben gelirim bunlar mühim degil önemli olan iki kalbin bir olması degil mi ? zaman ve mekanın önemi olmayabilirmiş. O olsaymış yetermiş. Hayatıma geldiğin için teşekkürler sevgilim. Varlığınla anlam buldum. Kendimden geçtim sen oldum. Beraber geçireceğimiz nice yıllara..
Beni benden çok tanıyanım Dünüm bugünüm yarınım ne güzel varlığını bilmek sevgini tüm zerrelerime kadar hissetmek. İki kişi olmaktan sıyrılıp tek kişi olmak seninle ne güzel. Aynaya baktığımda sadece kendimi değil seni de görmem ne güzel. İnsan kendini tamamlayan insanı bilirmiş. Çünkü ruhlar çift yaratılmış ve yer yüzüne indirilirken ayrılmış. İnsan bu yüzden ruh eşini bulduğunda o çekimi hissedermiş. İki insan birbiri için yaratıldıysa ilk gördükleri anda anlarlarmış. Seni gördüğüm anda hissettiğim de tam olarak buydu. Beni tamamlayan insanı bulduğumu böyle anladım. Bir ömür ayrılmasın yollarımız hep el ele yürüyelim olurmu ?
Reklam