Bir insanın sesine bile aşık olunabilirmiş. Sesi her sesten daha güzel gelebilirmiş. Duyduğunda kalbi göğüs kafesinde çırpındırabilirmiş. Gülüşünü gördüğünde nefesi kesilebilirmiş bir insanın. Bir insanın içi olmak istermiş meğer bir insan. İçine girip bir ömür orda kalmayı isteyebilirmiş. Onunla her yer cennetten bir köşe olabilirmiş. Önemli olan uzaklık degil sevgilim sen gelirsin ben gelirim bunlar mühim degil önemli olan iki kalbin bir olması degil mi ? zaman ve mekanın önemi olmayabilirmiş. O olsaymış yetermiş. Hayatıma geldiğin için teşekkürler sevgilim. Varlığınla anlam buldum. Kendimden geçtim sen oldum. Beraber geçireceğimiz nice yıllara..