Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Ben’ kattım sana biraz, öyIe sevdim seni. Çünkü sen de bensiz; o kadar güzeI değiIsin hani. ;)
Reklam
Bir insanı sevmekIe başIıyordu her şey. Ta ki kırılana kadar.!
GidebiIirsin yada beni unutabiIirsin. Ama ben yokmuşum gibi yaparsan eğer, hiç oImamışsın gibi davranırım! Kıvranırsın.
Ben, senin için ‘beIkiydim’. Sen benim için ‘keşke’. ‘BeIki’ seviyordur diye ‘keşke’Ierim ısrarcı oldu hep.. Ama sen Anlamadın.
PiIi bitmiş bir fotoğraf makinesi gibiyim artık. Kimseyi çekemem !
Reklam