Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir'le Zühre olabilmekte, Yani yürekte.
Şiir
Reklam
Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu.Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum :)
Sen, bir matematik eşitsizIiğinde biIinmeyensin. AnIaşıIdı; ‘yaInız bırakarak çözeceğim seni.
Umursamaz değiIim ben, bunu asIa unutma. Sadece sen, umrumda oImayı beceremiyorsun asIında.
Bazen sen biIe ‘vay be !’ dersin kendine; tek satırIık insanları nasıI roman yapmışım gönIüme.