Sen güzel ahlakın, insanın karşılaştığı kişilerle güzel ilişkiler kurması olduğunu mu zannediyorsunuz.?
Bir kimse başkalarının ahlakını gözetip de ALLAH 'ın haklarını zayi ediyorsa,bu güzel ahlak değildir. Hatta sen ALLAH'ın haklarını yerine getirip hükümlerini uygulamadıkça , emirlerini yerine getirip yasaklarından kaçınmadıkça güzel ahlaklı olarak övülmezsin.