Kalbin de bir yolu varmış adı AŞK o yolunda bir sonu varmış
Ve arada duraklar
1.sevda durağı
2.hasret durağı
3.veda durağı
4.ölüm durağı
Siz bu yolun neresindesiniz ?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana yazıyor senin için biriktiriyorum bunları. Birgün sende kendini kaybedeceksin seninde yastığın döşeğin taşa dönecek sende koca eve sığamıycak açık havada bile nefes alamıycaksın çünkü Birgün seninde en güvendiğin sırtından vuracak aklına tek ben gelicem böyle oturucam uyumaya hasret kaldığım göğsünün tam üzerine ...beni arayacak ulaşamıycaksın...sosyal mecralar tesellin olacak bir umut bulurum diye ...aaa oda ne ...sen ...sen ve yaptıkların işte burda utan utanmalısın...beddua gibi dğlmi ama dğl buna adalet deniyomuş hemde ilahisinden ...her adalet şaşsa bu şaşmazmış...sırası varmış acelesi yokmuş ...nasıl çok acıyomu?
Rabbimin seni benden alması sana olan sevdamın ıspatıdır...Acabaları yok eden kanıt bu işte
Ne demiş ALAH
kimi benden çok seversen onu senden alırım
ve eklemiş;
Onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım...
İşte tam da o noktadayım ALLAH BELAMI VERDİ :(