Kitap okumaya çok zaman ayıran birisi olmama rağmen açıkçası kitabı okurken biraz zorlandım. Yazar, karakterlerin, özellikle M. Swan'ın psikolojik durumunu, aşık olduğu kadına olan saplantılı bağlılığını çok derin bir şekilde aktarmıştır. Karakterlerin, duygu ve düşüncelerini çok detaylı bir şekilde anlattığı bu kitabı okurken zaman zaman kopmalar yaşadım. Benim gibi daha çok dinamik ve heyecanlı olaylar okumayı tercih eden okuyucuları aşırı dinginlik yorabilir.