Rabia, ömründe bir köşe daha dönmüş gibi. Köşeleri o hiç sevmez. Dönerken insan asıl kendisini arkada bırakır. Köşenin bu tarafında başka bir insan oluverir.Fakat arkada bıraktığıda kendisinide bırakmaz. Her köşe döndükçe bir yeni benlik ..en yenisi en önde,en eskisi en arkada. Art arda yürüyen bir sıra insan...işte bunların hepsi bir tek Rabia.
Bir zaman konuşmadılar. Altı seneyi geçen dostlukları, onları bir araya gelince mutlak lakırdı söylemek mecburiyetini hissettirmeyecek kadar birbirine alışmıştılar.