Kitabı bir günde bitirdim. Çok akıcı bir dil ile yazılmış. Başlangıcı gayet ilgi çekiciydi olaylar heyecan kazanırken birden başka hikayeye geçti. Ben merakla Julia’nin hikayesini okumak isterken Lorenzo’nun hikayesi başladı ve daha çok ilgimi çekti. Kitap çok güzeldi ama bu kitaba bu son bence yakışmamış. Sonunu okuduktan sonra keşke sadece Lorenzo’nun hikayesini daha uzun anlatan ve Julia’nın olmadığı bir kitap olsaydı dedim.