Aslında varlık bir bilmece görürsen ... Görmek istemeyenlerin kahkahalarına, Anlamayanların mimiklerine, Arada kalanların soğukluklarına karışmış sessiz bir ihlal... Ve öyle bir mana var ki; öylesine verimli, öylesine derindir ki, bütün aşkları ya da ışıkları kendine hayran bırakır aslında. Bu kaos zor, bilirim... Ama anla; Geride kalmak mühim değil. Kimsenin daha ileri gidemeyeceğine delilsin. Hayat öyle bir filmdir ki; Oynarsın ama sonunu bilirsin işte . Kimsede ahın kalmasın ahtın da; Rahatla ve affet. Bir sonraki seviyede herkes, kendi parmaklarının arasında kalacaktır. Kendi kafesinde uyuyacaktır. Karanlık bile yolunu bulacaktır. ve yine kendi kendine uyanacaktır. Belki de... anlayacaktır. Ama anlatmayacaktır hiç . O_o
Hâlâ anlatırlar aynı şeyleri ama ben masal dinlemeyeli uzun zaman oldu. Bu çok zorlu bir yoldu. İnanmadım o sahte tanrılara, Anlamsız kibirlere ve kahpece yalanlara... Söylediklerinin hepsi yalan, inan bana. İstersen inanma da ... Bu kötülerin yurdu. Bir garip bi varoluştu, Neden var bu korku? Bu son deme sakın, her yer hala yangın. Şu anlamsızlıklar rüyasında bir başıma kaldım. Kaygım da yok artık. Anlamayanlara anlattım, durdu öyle aklım. Yine yalnız tahtım. Ne ak bir baht istedim zaten ne de karaydı bahtım. o_o
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yargı izleyerek saç düzleştirmek mii oo en sevdiğim en sevdiğim
Sadece başarmak istersen, bir gün hırsına yenilebilirsin; ya da hırsın seni yenebilir. Ama anlayarak başarırsan, Ve sağlam bir amaca dayanırsan... Ozaman kendini yenersin. Kendini yeneni ise kimse yenemez. O_O
Her biri bir birbirinden habersiz akvaryumlar, Akvaryum akvaryum içinde, ak ve kara yavrular, Zehirlerim kendimi; ondan tutup yakalayamazlar beni ... Sen algılama hep yaşayanı yargıla, Düşeni kaldırsan gücenir tanrın da ... Nefesini aldı bak, sözüm ona kandıran, Bencilliği alkışla; karnı tok ve gözü aç olanları da alçaklıktan ... O_o
Bilir misin hiç durmadan bir yürek nasıl yanar? Bu mekanikliği reddetmenin zorluğunu? Ya da karmaşık bir zihinle savaşmanın ne olduğunu? o_o