İnsan kaç yaşına gelirse gelsin, bazı yaşanmışlıklarını unutamazmış. Evet, kabullenip iyileşmiş ama içinde bir yerlerde, o günlerin yaşanmış olduğunu tamamen silemezmiş. Kemal Varol'un da dediği: "Acı geçiyor. Acı elbette geçiyor. Acı çekmiş olmak geçmiyor..."