G✿zdenur

G✿zdenur
@oophelya
Eve dön, kalbine dön, şarkıya dön!
Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben¿ İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kesin olan çok az şey var, ama hiçbir zaman birlikte yaşayamayacak olmamız bunlardan biri; aynı evde, beden bedene, aynı masada, asla olmayacağız, aynı şehirde bile yaşayamayacağız.
Biz bir daha geleceği değil, yalnız bugünü konuşalım.
AFRİKA DAHİL :)
Tüm dünyayı seviyorum ve buna senin sol omzunda dahil.