MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
Gidip Müzeyyen'e dert yanmıştım: "Burnunun ucundan geçsem beni görmüyor." "Sen de açıktan geç," demişti, "belki yakını görmüyordur ya da bir derdi vardır, alınganlık yapacağına sorsaydın ya."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Niye ulan, niye?" Alnımızda "Her nevi yanık tedavi edilir" mi yazıyordu? Nöbetçi eczane mi açmıştık? Kaporta mı tamir ediyorduk? Niye?
Sayfa 52·Kitabı okudu

MadamLilla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·59 syf.·
7 saatte okudu
·
2018 10. kitabı
İlhami Algör
6.2/10 · 34,8bin okunma
Bir uçurtma için en güzel uçuşun ipi kopukken olabileceğini düşünürdüm. Bazıları buna "Düşme hali" diyebilirdi."
Fikir fena değildi. Boka sarmış bir hikayeyi daha derin bir boka sarmak belki bir çıkış yolu olabilirdi.