MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
Kendimi evliliğe hazır hissettiğimde, doksanıma basmış olacağım ve iş işten geçmiş olacak. Kim gömecek beni? Ailenin en genciyim, işte insanlar bu yüzden çocuk doğuruyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yağmur da var çok sevdiğim rüzgarda Bugün pazar ve ben seni çok özledim.
-Sevginin niçini olmaz ki efendim. Düşünsem belki makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz, sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız. Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Eski kımız içip esridi,kâr etmedi.Tatlı şarap içip kendinden geçti,fayda vermedi.
Sayfa 7·Kitabı okudu