MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
Yüreğimi alt üst edip gitmek yakışmaz sana.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Gözden ırak, gönülden de ırak olur mu efendimiz..? +Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse, seninle birlikte gider her yere…  -Ben kötü biri miyim efendim..? Yüreğimde giden onca insanın yüreğinde bir yerim olduğuna neden inanmakta zorlanıyorum..? +Onlar gerçekten gittiği içindir Olric…
"Umarım dokunduğunuz hayatlarda karşılıklı bir iz bırakırsınız ve bu iz sonsuza kadar beraberlik olur. Birini sevmek güzel şey. Birine hayatında yer verip onun için taviz verecek kadar sevmek daha da güzel şey. Ve bundan bir an bile pişman olmamak bize verilen bir hediye. Bir gün hepimizin o kişiyi bulması dileğiyle."

MadamLilla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·330 syf.·
9 günde okudu
·
2018 6. kitabı
Zülfü Livaneli
8.6/10 · 126,7bin okunma