-Gözden ırak, gönülden de ırak olur mu efendimiz..?
+Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse, seninle birlikte gider her yere…
-Ben kötü biri miyim efendim..? Yüreğimde giden onca insanın yüreğinde bir yerim olduğuna neden inanmakta zorlanıyorum..?
+Onlar gerçekten gittiği içindir Olric…