Türkiye'nin iyiliğini düşünmek imkansız veyahut yasak mıdır?
Türk toplumu Türk toplumunu beğenmeyen insanlardan oluşuyor. Bu biraz tuhaf değil mi?
Belki de hakikat ile aranızdaki engel bizzat sizin bünyenizdedir. Bunu bir düşününüz lütfen: Sizi kim tanımladı?