Ergenlik yıllarımda babamla ettiğimiz bir sohbet vardı,daha doğrusu benim dert yanışım,yaşadığım zorlukları ve bu hayatta tek kalışlarımı anlatmıştım ona,babam da cevaben kurt olmayı sen seçtin bedeli yalnızlıktır öde demişti;yarın sabah bayram diğer bütün aile bireyleri birer ikişer olmakla beraber birlikteler ve ben İstanbul’da gurbette bir başınayım,kurt olmayı başarabildik mi tartışılır ama yalnızlık denen bedeli hakkıyla ödüyoruz