Kartal

Kartal
@ors_a
Milliyetçi TÜRK Burası benim günlüğüm.
Ozan Erhan’ın “bana da beddua ettirdiler ya “ dediği yerde bağdaş kurup sigara yaktım,bana da beddua ettirildikten sonra cümlenin ağırlığını anlamış bulunmaktayım
Reklam
Hiç tecrübe etmediğim bir savaştayım,kayıbım yok,kazancım var mı bilmiyorum,karasızım savaşı uzatma taraftarıyım
Ötüken’in eteklerine diktiğim iki ağacın dibindeyim,önüm bozkır arkam zemheri
Bir insanın,ne istediğini bilecek kadar olgunlaşması,amaçlarını ve sınırlarını belirlemiş olması ve şeffaflığa ulaşması kadar güzel bir şey yok
Ergenlik yıllarımda babamla ettiğimiz bir sohbet vardı,daha doğrusu benim dert yanışım,yaşadığım zorlukları ve bu hayatta tek kalışlarımı anlatmıştım ona,babam da cevaben kurt olmayı sen seçtin bedeli yalnızlıktır öde demişti;yarın sabah bayram diğer bütün aile bireyleri birer ikişer olmakla beraber birlikteler ve ben İstanbul’da gurbette bir başınayım,kurt olmayı başarabildik mi tartışılır ama yalnızlık denen bedeli hakkıyla ödüyoruz
Reklam