Benden olmayacağını anladığım gün bazı şeyler değişti içimde,bazı hayalleri çıkardım,insanın her duyguyu bu dünya da tatmasına gerek olmadığına karar verdim
Bambaşka bir kitabın ilk sayfasındayım,güzel şeyler yazacağım,belki şarkılar besteleyeceğim,belki şiirler okuyacağım,arasına acı değil,sadece tatlı hatıralar bırakacağım
Ozan Erhan’ın “bana da beddua ettirdiler ya “ dediği yerde bağdaş kurup sigara yaktım,bana da beddua ettirildikten sonra cümlenin ağırlığını anlamış bulunmaktayım