sahi bir insan kaç defa dibi boylar, kaç gece uykusu kaçar, kaç kez başını ellerinin arasına alır..
Bilmiyorum ama savaşıyorum,korkmadan,yılmadan usanmadan,çünkü kadere iman ettim.Ben ve benim gibilerinin işi bu "aramak" neyi elde edeceğimizi bilmeden kaç kez daha dizlerimizin kanayacağını hesaba katmadan aramak..