Aslında para sahibi ve önemli biri olmak gibi dışsal sonuçlar istememizin nedeni içimizde sevgi, sevinç, huzur ve doyum gibi belirli duyguları deneyimlemek istememizdir.
Herkesin bir iki kusuru olduğunu kabul etmem ve her şeyden önce, kendimi olduğum gibi görmem gerekiyor. Kendimden mükemmellik beklememeliyim. Elimden gelenin en iyisi, her gün yeni bir şey öğrenmek ya da fark etmek.
"Bir şeyi bir mantığa oturtmanın nesi yanlış?
Gayet makul bir savunma mekanizması bu. Hissettiğiniz üzüntünün ya da kararlarınızın arkasındaki nedenleri anlamaya çalışıyorsunuz sadece."