Yıllar önce okuduğum bir kitap. Tekrar okumaya karar verdim. Kitapta, aslında ben de bunu yaşadım ve ya düşündüm dediğiniz olaylar anlatılıyor. Kitap kısım kısım başlıklardan oluşuyor. Okurken sizi gülümseten ve bir sonraki başlıkta neden bahsediyor diye merak ettiğiniz bir kitap.