Özlem

Özlem
@osslemcan
"Sadece bir andı ama ebediyet kadar derindi. "
Reklam
"Örsün üzerinde ruhu dövülürken bile bu bîkesliğin kendisine neyin bedeli olarak , ne diye verildiğini merak etmemişti. Yaptıkları kadar yapamadıklarına da , yaşadıkları kadar yaşayamadıklarına da aynı tevekkülle bakmıştı. Içinde derin bir acılık olsa da kimseye kırgın değildi. Kimseye küsmemiş , göklere incinmemişti. "
"Yapayalnız tükenen bu hayat , kendisi için değil başkaları için yaşanmıştı , bütün benzerleri gibi. "
" Iyi de affa değer olanı zaten herkes affeder. Asıl af , lâyık olmayanı da affetmek değil midir ? Tıpkı vicdan gibi. Onu kaybetmeye en fazla hakkımız olduğu anda koruyabildiğimiz şey değil midir vicdan ? "
" Zaman geçse de bunun geçmeyeceği belliydi. "
Reklam