Özlem

Özlem
@osslemcan
" Benim tutkuyla elde etmek istediğim hiçbir şey olmadı hayatta. Belki biraz da bunun için çekilmez oldum. "
Reklam
" Hep yalana inanmaya alışmış olanlar doğruya inanmakta güçlük çeker. "
" Bence bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak. Insan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış olarak görebilir. "
" Birbirimize nasıl bakacağımızı bilmediğimiz için. Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı... "