Nefeli

Nefeli
@outis____
İnsan, neye tahammül etmiyor ki!..
Sayfa 446·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Ne bileyim, insan kalbi, öyle anlaşılmaz bir şey ki!..
Sayfa 424·Kitabı okudu
Alıntı
Bence, gönül güzelliği göz, yüz güzelliğinden daha iyi bir şey.
Sayfa 404·Kitabı okudu
Alıntı
O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.
Sayfa 338·Kitabı okudu
Alıntı
Üşümek mi? İnsanın içinde güneş yanarken üşümek mi?
Sayfa 260·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam