#geceyekitapyakisir #gecekitapligi #okudumbitti #bademağacı
Yahudi tarihiyle ve Yahudi soykirimiyla alakalı birkaç kitap okumuştum
Filistin le alakalı kitap okumak istediğimde arkadaşım bu kitabi tavsiye etti
Açıkcası tereddüt ettim çünkü yazar Amerika li bir Yahudi idi
Ne kadar önyargılı yaklastigimi okudukca gördüm Gerçekten tarafsız bir bakışla yazılmış
Kendime soramadan edemiyorum
Naziler tarafından çok acılar çektirilen Yahudi ler neden Filistin halkına acı çektirdi
Aynı topraklar üzerinde barışla yaşanılmaz mıydı
The Times of Israel de yazdığı gibi
" Israilliler ve dünyanın her yerindeki Yahudiler için zor olsada, Badem Ağacı'ni herkesin okuması gerekiyor Çünkü barışa ancak karşı tarafı anladığımizda ulaşabiliriz "