Her şeyi unutup
Seni ne kadar kırdığını,ne kadar ağladığını, çağresiz hissettirdiği anları unutup affetmek ve o kişiyi yok etmek muazzam bir terapi.
Öfke,kin,nefret duyguları bize duygunun kaynağından daha fazla zarar veriyor...
Kaynağı yok etmek bazen büyük bir çözümdür