Oya

Oya
@oyascicek
Bir kitap dünyayı değiştirmez belki ama senin dünyanı değiştirebilir
Hiçlik mertebesinde
YL/Lisans
166 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Babamın böyle bir dünyada ölmesinden utanıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölmekte olan babanızı izlerken en ağır şeylerden biri, o an elinizden gelenin en iyisini yapıp yapmadığınıza dair suçluluk duygusudur."
"Ölümü atlatamayacağımızı biliyorum. Ama en azından onu biraz daha erteleyebiliriz.Bir ölümü anlatmak, onu yaşamaktan daha kolay değil."
Çiçekler aslında ölülerin gizli periskopları değil midir? Acaba ölüler dünyayı toprağın altında çiçeklerin saplarından mı izlerler.