Ben Atatürkçüyüm,
ben cumhuriyetçiyim,
ben lâikim,
ben antiemperyalistim,
ben tam bağımsız Türkiye'den yanayım,
ben insan hakları savunucuyum,
ben terörün karşısındayım,
ben yobazların, hırsızların, vurguncuların, çıkarcıların düşmanıyım.
Baharı yaz uğruna tükettik,
Aşkı naz uğruna.
Ve papatyaları seviyor sevmiyor uğruna.
Derken ömrü tükettik,
Bir hiç uğruna.
Doğum günüymüş bugün Sezai Karakoç’un. Bazı insanlar aramızdan ayrılsalar da yazdıklarıyla, söyledikleriyle yanımızda varlık sürdürüyorlar aslında. İyi ki doğmuş, iyi ki bize dizeler bırakmış. Işıklar içinde uyusun.