Hani Amerika özgürlükler ülkesiydi. Batı en başta yaşlı Avrupa kıtası, sonra Avrupa'dan sömürü ve katliam yapma
birinciliğini alan Amerika tamamen ırkçıdır. Dostluk, kardeşlik, paylaşma, barış, hoşgörü doğu medeniyetlerinde Türklerin
kurduğu tüm devletlerde hakim duygu ve ilkeler oldu. Bu gerçeği bir an olsun bile akıllardan çıkarmadan tüm diplomasi
ve her türlü Batı ile ilişkilerimizde unutmamalıyız. Yoksa biz de Kızılderililer gibi elimizde birkaç kırık ayna ve boncukla
aldatılıp elimizdeki topraklardan olur, kendimiz de o topraklarda çalışan birer ucuz köleye dönüşebiliriz.