Kemal Sayar’ın da dediği gibi, “Bize hiçbir şey sormayan insanlar, uzaklaştığımız insanlardır. Bizden yeni şeyler çıkaracak kadar çok dinleyen, söylemediğimiz şeyleri bile duyanlar, ömür boyu tutunduklarımızdır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben yine de ısrarla senin bahçende büyümek isteyen bir papatya olacağım.” Susuz kalsam da, büyümek için uğraşacağım..."
📖 Çalıkuşu | Reşat Nuri Güntekin
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım...
📖 Sabahattin Ali