Hayatımda büyük bir yerinin olması şansını elde etmiş olmak ne güzel. Kitabını uzun zamandır çıkarmış olman çok iyi, geç kalmış olmam ise en kötüsü..
Çok şeyi yitirmişiz, en çokta kendimizi.
BİLİYORUM "Bir şeyler var gibi..."
Dilerim mürekkebin hiç tükenmez, devamının gelmesi dileğiyle. Şiirle kal..
" Sen Mezopotamya'dan geçen Dicle"