“Eğer şu dünyada sihir diye bir şey varsa, bu bir insanı anlamak ve onunla bir şeyler paylaşma çabasında olmalı…Biliyorum bunu başarmak neredeyse imkansız..ama bu gerçekten kimin umrunda ki? Cevap ‘arayışta’ olmalı…”
O her ot parçasının ve her yaprağın canlı oluşunu hissetmekten etkilendiği bir dünyada yaşar ve onun dünyasında hemen her şey kendisini bir ritm şeklinde ifade eder.
Topraktaki kökenlerimizden uzaklara doğru serpildikçe kutsal hayat ağını daha az önemser olduk, bedenlerimize sentetik gıda ve ilaçları aldıkça peri komşularımızdan uzak düştük.