Bilmek rahatlatır insanı bilmemekte bir o kadar rahatsız edici... Mutluluk belirlediğimiz çizginin üstüne çıkarsa tebessüm ettirir, altında kalırsa mutsuzluk getirir bilirim. Benim bilmediğim çizdiğim sınırın doğru yerde mi yoksa yanlış yerde mi olduğu?